Wednesday 5 September 2012

~SeMuA nAk CitER~


Assalamualaikum n hye!

Alang- alang broadband tengah laju ni, better aku activate blog aku yang dah berbulan-bulan aku tak jenguk. Okay, banyak citer aku nk tulis sebenarnye dalam post ni tapi kalu aku tulis semua nanti, tercabut la jari-jemari aku yang kiut-miut ni. Hahaha. First story aku nak citer ialah akak aku dah kawin akhirnya pada raya ke-5 setelah 6 tahun lebih kot menyulam cinta. Semoga berkekalan hingga ke anak cucu. Tak dilupakan juga pengantin-pengantin raya & bakal pengantin yang lain. ^_^

sengih pengapit mengalahkan pengantin
Pada hari majlis kenduri akak aku, tak sangka betul kawan aku yang hampir 7 tahun tak jumpa muncul dengan kawannya (kawan baru aku). Hihi. Esokkan harinye pon ade lagi kawan lama aku yang sudi datang. Happy tak terhingga aku. (macam la kenduri aku). =P

old friend, me, new friend

geng2 sekolah rendah & menengah

Second citer ialah tentang reunion aku dengan geng2 lama mrsm besut & asasi UiTM kampus kuantan dulu sempena penyampaian bantuan persediaan ke IPTA. Terima kasih Yayasan Terengganu bagi kami duit, insyaAllah akan kami guna sebaik-baiknya. Hehe. Wah wah wah, sorang-sorang kawan aku makin cun-melecun. Jeles aku kejap. Hihi



By the way, kepada peminat-peminat drama korea tak kisah la fanatik ke tidak, aku ada beberapa list drama baru. So, kalau free2, korang enjoy la tengok, nak hilangkan stress ke ape ok.

1. to the beautiful you ( hana kimi versi korea ) *currently airing



2. the great doctor ( Lee Min Ho fan mesti suka )


3. big


4. arang & the magistrate. *currently airing






No comments:

Post a Comment