Tuesday 17 April 2012

*BaTiK SuTerA EkSkluSiF TerEnGgaNu*

Salam beautiful women,

Bila bercakap tentang kain sutera, pasti terdetik di minda anda tentang ulat sutera + kain. Ade juga yang mengatakan "ni mesti mahal,mampu ke aku beli ni". Pada blog kali ini Miss Najihah ingin promote bukan kain sutera biasa tapi batik sutera. Orang cakap kasut yang cantik akan bawa anda ke tempat yang cantik tapi bagi Miss Najihah, pakaian yang cantik akan melambangkan personaliti individu tersebut. In simpler word, what is beautiful is good. Betul tak?? 

Batik Sutera ni bukan sahaja untuk dipakai oleh pembeli,tapi boleh juga dihadiahkan kepada insan tersayang macam ibu, kakak, nenek, awek dan teman-teman sebagai tanda ingatan, hari ibu @ hari lahir. Semestinya mereka berasa sangat dihargai oleh anda.hehe. Di bawah adalah contoh-contoh batik sutera yang ditawarkan, selamat menilai..^_^

Sold out

Sold out

Sold out

Sold out

Sold out

Sold out

 






Bagi yang berminat, sila hubungi Miss Najihah yer di talian 019-9606865 @ follow me di Facebook (Najihah Mohd Nooh). Untuk pengetahuan semua, penghantaran adalah PERCUMA & harga masih boleh dirunding lagi. Adios..



                                                                                                                                             Love,

                                                                                                                           

No comments:

Post a Comment